travellingwithrosemaryn.reismee.nl

Always believe something wonderful is about to happen !

Hoihoi allemaal,

Na een week van stressen over het idee dat dit dan de week zou zijn waarin ik te horen zou krijgen of ik geslaagd was. Kreeg ik vorige week, na een dag vol zenuwen, het geweldige nieuws te horen dat ik geslaagd ben voor de havo, dus het Australië avontuur kan nu echt gaan beginnen. Het enige wat nog ontbreekte was een gastgezin.Dinsdag heb ik nog een herkansing gedaan om mijn cijfer te verbeteren en dat verliep allemaal goed !

Gisteren, na al te horen hebben gekregen dat er een aantal keren was geprobeerd te bellen, belde Travel Active op dat er een gastgezin voor mij gevonden was. Er was nog weinig over de familie bekend maar wat ik wel weet is dat ze twee jongere dochtertjes hebben en in de wijk Newtown wonen (super dicht bij het centrum van Sydney). Klinkt allemaal al heel gezellig en ik zal zo snel mogelijk een keer contact op kunnen nemen met de familie via de mail. Ook is mijn visum bijna klaar dus nu kan het aftellen gaan beginnen !

Maar eerst nog een paar leuke dingen zoals de diploma uitreiking en concert van Taylor Swift !

Liefs,

Rosemaryn

Reacties

Reacties

Derk

Super goed nieuws allemaal!

Melissa

Toppertje!!!

Ria Bleeker

Wat geweldig Roos ,geslaagd en een gastgezin... Leuk dat je een blog bij gaat houden. Ik ga je met veel plezier volgen!!

Trudykomen@hotmail.nl

Fijn Roos dat het allemaal goed gegaan is. Wat een ervaring.

Marian Komen

Fijn, dat je goed bent aangekomen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active