travellingwithrosemaryn.reismee.nl

Summer Holidays !

Hoihoi allemaal,

Vanaf vandaag heb ik dan echt zomervakantie, voor 6 weken maarliefst. Dit betekent dus ook dat ik er nu 2 termijnen van school op heb zitten en er nog 1 te gaan is. En verder houdt het in dat ik al 157 dagen in Australië ben en er nog 146 zijn voordat ik weer thuis ben in ons kikkerlandje.

Je zult nu vast denken ''6 weken vakantie wat moet je dan wel niet gaan doen?'' nou zoals jullie waarschijnlijk al weten mag ik mijn gehele vakantie doorbrengen bij mijn familie in Victoria. Ze zullen mij allerlei mooie plekjes in hun staat gaan laten zien, waar ik erg naar benieuwd ben. Ook betekent dit dat ik kerst gewoon kan vieren met familie, hoe fijn is dat ! Kerst aan de andere kant van de wereld, in de zomer en toch met familie. Aanstaande zaterdag vlieg ik naar Melbourne en eind januari zal ik weer terug vliegen naar Sydney. Ik vind het heel erg tof dat ik eindelijk mijn familie aan de andere kant van de wereld te kunnen ontmoeten nadat ik er vroeger altijd veel naar vroeg bij mijn lieve opa en oma.

In deze vakantie zal ik ook veel filmpjes proberen te maken, geeft toch ook een beter beeld voor jullie en voor mij de toffe herinnering haha ! Ik zal ook proberen om een aantal keren een blog te gaan schrijven !

Liefs uit Sydney,

Rosemaryn

Reacties

Reacties

Desiree en familie

Lieve Roos,
Heel veel plezier bij je familie!
Heel raar dat jij nu zomervakantie gaat vieren terwijl bij ons het zou moeten vriezen dat t kraakt..
Deze week sluit een ieder met kerstfeesten, dinners ed op school en werk t jaar af en is vanaf vrijdag kerstvakantie!!

Wij wensen jou vanuit ons kikkerlandje

Hele fijne feestdagen bij je familie daar
en voor 2016
Heel veel avontuur, leuks moois goeds gezonds geluk en een boel gezelligheid!!!!

groetjes van ons allen uit Callantsoog

kitty

ha Roos, heb je het gezellige filmpje gezien van de familiekerst? met Ivy die haar eigen naam zegt en opa die bij oma de kerstmuts opzet? we hebben aan je gedacht hoor maar jij beleeft een kerst die wij nooit mee zullen maken. leuke familieleden hoor, dat zul je wel merken. veel plezier en de hartelijke groeten van ons allemaal. dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active