travellingwithrosemaryn.reismee.nl

Fighting a jetlag !

Hoihoi allemaal,

Ik vond het wel tijd voor een blog aangezien ik pas om 15:30 (Australië tijd, 7:30 Nederlandse tijd) wakker werd. De jetlag is dus echt een feit haha.

De vlucht verliep helemaal prima, ik heb gelukkig een tijdje kunnen slapen bij beide vluchten en verder vermaakt met een aantal series of muziek. Op Dubai moest ik proberen goed wakker te blijven wat af en toe best moeilijk was. Een vlucht van 14 uur van Dubai naar Sydney klinkt best lang maar de tijd gaat snel voorbij zodra je af en toe een beetje slaapt, gelukkig !

De familie waar ik zit is heel gezellig en aardig. Volgens de hostmoeder is mijn Engels al heel goed, integendeel tot de Chinese studente die hier al 9 maanden is. Gisteren nadat ik aankwam heb ik misschien 1,5 uur kunnen slapen en daarna een simkaart aangeschaft. Door zo'n jetlag gaat wel 90% zo langs je heen. Dit zal nog wel even zo blijven voor een aantal dagen, maar hopelijk zal het snel weggaan.

Het omschakkelen naar het Engels is wel wat wennen en dan terug schakkelen naar het Nederlands terwijl je alleen maar Engels om je heen hoort is nog gekker. Leuk om te zien is dat de familie geïnteresseerd is in de Nederlandse cultuur. De stroofwafels en het drop zijn dan ook nu al een favoriet.

Morgen heb ik een oriëntatie bijeenkomst van de Australische organisatie hier en dan dinsdag al naar school.

Liefs,

Rosemaryn

Reacties

Reacties

Irritante

Hoi meidje, Sterkte met je jetlag en veel plezier op je eerste schooldag. XX

gitta

Hoi stoere Rosemarijn, knap van je dat je die hele vliegreis goed hebt doorstaan. Was de overstap in Dubai niet lastig, het zal wel 'n grote luchthaven zijn geweest. Moest je nog zoeken ?? Succes bij je hostgezin en bij het settelen in Down Under. Dikke kus

paula komen

wat veel nieuwe indrukken he. zit je hoofd nog niet boordevol? succes!

Derk

Yoooo aussie,
Wat een leuke verhalen toch weer. Ik kijk al uit naar je eerste post in het Engels ;-)
Veel plezier daar nog.

X Derk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active