travellingwithrosemaryn.reismee.nl

Will this blog become 'reisblog' of the year?

Hoihoi allemaal,
Laatst kreeg ik een mailtje van Travel Active dat er een 'Wereldwijzer Reisblog Verkiezing' plaatsvindt, wat mede door Travel Active georganiseerd wordt. De bedoeling is dat mensen hun reisblog en een korte omschrijving daarvan opsturen. Op 4 oktober worden er tien finalisten bekend gemaakt. En vanaf 5 t/m 31 oktober kunnen er mensen stemmen op hun favoriete blogger uit de tien finalisten. Degene met de meeste stemmen zal een GoPro Hero 4 winnen. Het lijkt mij super tof om dit te winnen want dan kan ik nog meer leuke momenten vastleggen van mijn grote avontuur ! En natuurlijk deze filmpjes aan jullie laten zien en jullie een beter beeld geven van de omgeving.
Ik heb me dan ook zo snel mogelijk opgegeven, nu is het dus afwachten tot 4 oktober. Zodra ik hier meer over weet zal ik dit jullie natuurlijk laten weten !
Voor nu kan ik de link plaatsen die jullie kunnen bezoeken om mijn omschrijving van mijn blog te zien:http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191135&p=1102638#post1102638
Liefs,
Rosemaryn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active