travellingwithrosemaryn.reismee.nl

A small step to a big adventure !

Welkom op mijn reislog!

Hier kun je op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn tijd in Australië. Ik zal hier verhalen en foto's plaatsen. Ook kun je zien waar ik me bevind of waar ik geweest ben.

In de rechter kolom kun je je aanmelden voor mijn mailinglijst, je kunt je email achterlaten en dan zul je direct een mailtje krijgen zodra ik iets geplaatst heb op deze site.

Een week vanaf het moment dat ik mij had ingeschreven voor het high school programma in Australië ontving ik een uitgebreid aanmeldingspakket van Travel Active. Ik moest hiervoor een aantal formulieren invullen, een brief schrijven en langs bij leraren en de huisarts. Ook moest ik een uitgebreide beschrijving geven hoe mijn dagelijks leven er uit ziet en wat mijn verwachtingen zijn. Nadat ik mijn aanmeldingspakket volledig ingevuld had en op de post gedaan had, kreeg ik een uitnodiging voor een interview. Gisteren was het dan echt de dag voor het interview.

Na 2 uur in de auto gezeten te hebben op weg naar Venray. Daar had ik mijn interview waarbij er een gesprek in het Engels plaatsvond met Stacey van het high school team en ondertussen kregen mijn ouders meer uitleg over wat er allemaal gaat gebeuren. Ook kreeg ik direct het geweldige nieuws te horen, wat die dag binnen gekomen was, dat ik ben geaccepteerd door de partnerorganisatie in Australië. Dit betekent dat er een school voor me gevonden is (mijn eerste keuze) en er nu nog maar twee belangrijke dingen moeten gebeuren: slagen voor mijn examen en er moet een gastgezin worden gevonden. De school waar ik naartoe zal gaan heet 'Dullwich High School of Visual Arts and Design (een creatieve school dus

Smile
) en school bevindt zich 5 km van hartje Sydney !

Ik hoop dat er snel een nieuw verhaal komt met meer positief nieuws !

liefs,

Rosemaryn

Reacties

Reacties

Derk & Iris

Wat leuk dat je een blog gaat bijhouden. Uiteraard zullen we hem trouw volgen zodat we op de hoogte kunnen blijven van de mooie dingen die je meemaakt. Liefs vanuit een bewolkt Boston, Derk & Iris

Kirsten Komen

Wat leuk Rosemaryn! Natuurlijk ga ik je volgen.

Groetjes, Kirsten

Melissa

Gaaf Roos! Ik ga je zeker volgen!

Dikke kus.

Kalixa aka Kees

Leuk Roos! Ik blijf je de hele tijd volgen.
????

Lotte

Wat ontzettend stoer dat je dat volgend jaar gaat doen! Ik blijf je blog zeker volgen en ik ben erg benieuwd hoe het volgend jaar gaat worden voor je!

xx Lotte

Jonna

Leuk! Ik ga je ook volgen:) veel plezier met alle voorbereidingen!! Liefs

Irritante

Stoer hoor meidje ! en leuk deze blog.

Jozèn Dekker

Ik ga je volgen lieverd! Veel plezier

rinze en saskia

wat leuk dat we je kunnen volgen. doen we graag. fijne tijd en liefs!

Hans steltenpool

Wat mooi Roos dat ik je kan volgen via je blog
Dit kan ik dan mooi met je moeder delen ,
veel plezier en succes daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active